Gå til innhold

Hadde dere.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå en syk 2 åring som fikk penicilin på onsdag for halsbetennelse som hadde høy feber å hadde vært syk lenge, han er nå så å si bra bortsett fra hoste.... Har en samboer som har halsvondt å hoster men ingen feber, har en 2 mnd gammel gutt me tørr hoste å som er hes i halsen men ingen feber. Hva hadde dere gjort med minste mann??? Lege ????blir så usikker når han er så liten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nen som har peiling???

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

så lenge han ikke har feber tror jeg ikke legene gjør noe annet enn å vente... så lenge allmenntilstanden er bra tror jeg ikke du trenger lege..

Skrevet

takker... allmenntilstanden er bra ja, spiser godt å smiler å er opplagt. gleme å si at han får bare morsmelk.... kan hende slike små baby`er får litt mildere virus/bakterie infeksjoner hvis de full ammes.

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

det har jeg også hørt... at de blir litt mer motstandsdyktige når de full ammes... følg med på allmenntilstnaden du... det er jo du som kjenner gutten din best! ;o) min erfaring med leger er at så lenge de små ikke har feber eller nedsatt allmenntilstand så gjør de ikke noe... de vil helst ikke gi små barn penicilin pga at de kan utvikle antistoffer slik at penicilinen på sikt ikke vil virke..

husker datteren min hadde 40 i feber i mange dager her i sommer, jeg var hos lege med henne flere ganger. de sa hun var rød i halsen og i ørene men ville ikke gi noe så lenge den berømte allmenntilstanden var fin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...