Stoltest Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Er 3 uker siden keisersnitt og jeg blør ganske kraftig. Avtok endel de første ukene men nå har altså blødningen tatt seg opp igjen, de siste 3 dagene har det vært kraftig, fersk blødning. Er dette normalt? Har ingen smerter men har kanskje syndet litt på dette med løfting og bæring, har bært handleposer etc..
.:(HerQ):. Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 hei! Det varierer vel like mye som mensen fra kvinne til kvinne, jeg sluttet å blø etter 2 uker og jeg hadde ikke mye.. men de sier at det er veldig vanlig at det tar seg opp når skorpen i livmoren løsner... så går det ned igjen..! Så det er nok helt normalt. ser ¨såret fint ut og du ikke har noen smerter hadde ikke jeg bekymret meg!
Gjest Orkideen Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Jeg blødde i 13 uker etter mitt keisersnitt. Blødningene avtok for så å komme sterkt tilbake flere ganger i løpet av de ukene. De fant ingenting unormalt.
Fire småtroll Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 4,5 uke siden mitt keisersnitt og jeg blør også ganske mye enda, i dag mer enn i går.. Men jeg har blødd mye og lenge etter aller fødslene mine da, uavhengig av hvordan de har blitt født. Har blødd i minst 8 uker alle gangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå