kjest11 Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Hva syns dere om navnet Luna ? jeg syns det er kjempe fint, og synes Luna-Mariell er kjempe fint Men sambo liker ikke det . Han synes Luna-Michelle er fint .. Noen forslag til Annet mellomnavn til Luna ?
Bøtteknott Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Jeg synes Luna står kjempefint alene, jeg :-) Men skjønner dere vil ha mellomnavn med bindestrek? tja... Av de to alternativene dere har må jeg si at Luna-Mariell er finest. Luna-Iselin?
Emmj Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Luna er kjempefint navn ) Begynner å bli en del som heter det nå også..
kjest11 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2009 Ja , vi vil ha mellomnavn ,syns luna blir litt "kort og kjedlig" uten. det er veldig fint alene også , men skal ha et mellomnavn tusen takk for tipset,Luna-Iselin Det syns jeg var kjempe fint , det skal jeg ta med meg så det står vel mellom Luna-Mariell(e) eller luna-Iselin nå Heldigvis slo sambo fra seg Luna-Michelle , ikke det at jeg har noe i mot navnet det er fint , men det passer ikke sammen , syns nå jeg Han syns også Luna-Iselin var kjempefint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå