siljemor* Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Og aner ikke hvem jeg kan være sinna på!! Tar det istedet utover alle, noe som er veldig dårlig gjort! Her sitter jeg hjemme hos mor og far, riktignok bor jeg her midliertidig fordi det er meninga jeg skal flytte ned til Australia til samboeren min som studerer der frem til desember. Det å bo hos mor og far igjen er frustrerende nok i seg selv.... Jeg må bare få solgt bilen min jeg, før jeg kommer meg ut av landet og ned til min kjære. Piece of cake tenkte jeg! Nå har bilen ligget for salg i 3måneder uten seriøse henvendelser!!!!! Jeg holder på å bli gal!!! Gal av savn, og jeg orker ikke se på bilen om står parkert i oppkjørselen engang fordi den får det til å koke i kålen! Er det absolutt ingen i hele landet som er sugen på en Yaris fra 2007 som i tillegg fortsatt har mer igjen av garanti tiden??? KNURR!!! Man trenger kjæresten sin når man er gravid!!! Og det er definitivt ikke bra for bebis at jeg hele tiden er deprimert og gråter!!!' Håper Røkke ser det her og får en smule medfølelse og kjøper bilen min, han har ihvertfall råd til det!!!! Sorry jenter, vet ikke hvor ellers jeg kan tømme min frustrasjon...
Bøtteknott Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 He he.., sett din lit til Røkke du! For i disse finanstidene tror jeg det er mange som ikke har råd til bil/ny bil. Men kanskje du skulle vurdere å la en forhandler selge den for deg? Mulig du taper noen penger på det, men da slipper du å vente..
siljemor* Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2009 Er veldig redd det er sant det du sier. Denne finanskrisa passer meg skikkelig dårlig merker jeg... Har absolutt tenkt på å selge via forhandler/kommisjon men det er som å gi bort bilen... Ser ut som at det er eneste mulighet ja.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Hva med å bare avskilte bilen og la den ligge ut for salg alikevel om du drar? Er vel ikke noe problem dette. Men folk ser alltid på hvor lang tid bilene har ligget ute for salg. Og når de ligger så lenge så tenker folk at det må være noe galt med den siden allerede ikke er solgt. Eller at den er overpriset.
misscelia Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Helt ærlig????? Jeg ville aldri kjøpt noe som heter yaris!! og røkke?? nei han har snart ikke råd til bil han heller slik han herjer om dagen,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå