En blå å en rød:) Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Hvordan er fødepolitikken til jordmødrene der? Får man føde i vann? Skal føde for 3. gang, men for 1.gang på Levanger. Hvordan er det der? (var så lite action på Levanger-debatten, så tar det her i stedet for)
blinke Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Da min førstemann skulle fødes på Levanger sa jm at jeg godt kunne føde i badekaret dersom fødselen forløp uten komplikasjoner og at jeg selv ønsket det. Men jeg måtte ha epidural til slutt, så da måtte jeg opp fra badekaret.
En blå å en rød:) Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2009 okei! Hvordan var det å føde på levanger`?
3 jenter <3 Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Hei! Aner ikke ang det å føde i badekar på levanger, men fødte en normal fødsel der og det var greit:) Skal dit i sommer også Vurderte st.olavs istedet, men har hørt at det er mer "fabrikk" der og at man får være lenger på sykehuset om man ønsker det selv etter fødsel på levanger..men vet ikke om det stemmer da:S Lykke til:)
En blå å en rød:) Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2009 Når i sommer skal du dit da? Skal dit da jeg også nemlig:)
blinke Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 jeg gikk 12 dager over termin så jeg ble igangsatt. Fikk kjempe god info om igangsettingen og om hvordan fødselsforløpet kunne arte seg. Synes både jeg og mannen min ble godt ivaretatt under hele oppholdet. De jm jeg var i kontakt me var flinke og forståelsesfulle. Kan absolutt anbefale å føde på Levanger ja:> Var der for ca 7 mnd siden jeg og skal tilbake igjen i september:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå