Gå til innhold

er dette normalt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 4+0 idag.fant ut at jeg var gravid for 3 dager siden..Har vært gange "gravidkvalm" de 2 siste dagene og ha måttet spise hver 3 time for ikke å bli kvalm.Var kjempekval i går når jeg sto opp.Men nå er jeg pluttselig ikke kvalm i hele tatt..Kan det være at fosteret døde igår og symtomene avtar så for..Fortsatt hovenen pupper og murrinnger...

Er det noen som har hatt det slik og burde jeg gjøre noe??? Og kan man dra å Ul om en ukes tid og legen vil da se om fosteret sluttet å vokse i uke 4+0??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først må jeg si gratulerer så masse. De verste symptomer kommer først ved uke 6 og utover. Du kan føle deg litt uvel av og til fra no av. Jeg har det også sånn, så da er vi heldige. Det er verre for de som er uvel og kvalm hele tiden. Personlig tok jeg flere tester bare for å forsikre meg selv om at det er sant...siden jeg ikke føler noe spesielt annet enn vonde pupper og mye utflod.

I mine to første svangerskap følte jeg kun at jeg skulle ha mens. Kun litt uggen av og til alt etter hva jeg hadde spist. Var i et veldig skiftende humør hele tiden ( og det begynner komme igjen no...hihi, stakkars mann og barn) og hadde (og har no) veldig vondt i puppene... Er 6+0 idag. Håper ikke kvalmen kommer dette svangerskap heller...

Lykke til og kos deg med spiren din. Du må ikke bekymre deg for MA eller SA. Så lenge du ikke blør er det ikke noe fare. Skulle du begynne blø, tar du kontakt med lege og blir sikkert henvist til UL da. Ikke alltid det er noen fare å blø heller, så bare kos deg og slapp av.

Det er helt normalt og lure...

Skrevet

Jeg er også veldig av og på med kvalme. Men det er lurt å spise jevnlig. Men min kvalme kommer av og til morgen og av og til ettermiddag. Så det varierer veldig, og du trenger ikke bekymre deg. Er seks uker nå.

Skrevet

Ok...Takk så mye til dere begge for beroligene ord..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...