WildPrincess Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Noen som kan gi meg gode råd ang bobil ferie??? Vi skal uten barn, bare jeg og sambo Vi drar om en drøy uke til vestlandet for å dykke... og ingen av oss ahr noen gang satt foten i en bobil før Planen er å campe langs veien, så vi kan ikke nyte godt av fassilitetene på div campingplasser Er det noen som kan gi oss noen råd her??? Evt som har en link til en en "bobil for dummies" side
NormaJean Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 ååå, misunnelig altså jeg og sambo kjørte rundt i bobil (i australia) og hadde det kjempe gøy. Vi ble litt "frelst", så vi planlegger å gjøre dette igjen neste år i USA og ta med lillegutt. En super måte å feriere på Kommer liksom ikke på så mye, men enkelte ting er jo et must: -drikkevann i dunker -lettlaget mat -micropopcorn;) vi koste oss på kveldene med popcorn oppi sengen. -fordel baggasjen i poser eks, truser/undertøy i en, tskjorter, badetøy, osv. blir lett kaotisk, smart å pakke fornuftig. -våtservietter -GPS, kjempe viktig...... så slipper dere å krangle over kart og veibeskrivelser (vi kjører ofte på bilferier, så dette vet vi alt om;) masse mer som jeg ikke kommer på da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå