Akkuratja Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Hei, undrer litt her. Jeg har denne mnd tatt el test for pga varierende syklus etter fjerning av spiral. Og jeg startet noen dager etter tr og testet frem mot el. Det startet med en skyggestrek, men for hver dag ble streken tydeligere frem til begge strekene var like tydelig. Ett par dager etter dette var det kun en strek og blendahvitt ellers. Men i morrest 10 dager etter pos el test tok jeg en el test, og der var en tydelig og en svak strek. Kan dette være indikasjon på svakt hcg innhold i urin, og kankje spire, eller kan det komme svak strek uansett. Har tenkt å teste noen dager fremmover nå for å se, og teste med graviditetstest til neste helg hvos ikke tr dukker opp først. Men arti å høre om noen har erfaringer på at el test blir gradvis sterkere ved graviditet.
SuperKlar86Gravid Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Ja, det har jeg vertfall hørt at de kan bli !! Men ta en grav test du ! Men mange her inne som sier at de har fått utslag på EL test ved graviditet ja
Akkuratja Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2009 Tok en el test seint på ettermiddagen nå, men den var negativ, mens den el testen jeg tok ble tatt på morgenurin. Men har jo hørt at el tester kan slå ut tidligere enn vanlig test. Men så var det jo en svak teststrek, så derfor jeg lurte på om d kanskje ikke betyr noen ting, at det gjelder det samme som på el testing at streken må være like sterk eller sterkere. Det er jo bare 10 dager etter pos el test, og da kanskje bare 8-9 dager etter faktisk el.... Hm, håper så fælt at det skalbli klaff nå så kanskje ordentlig ønsketenkning dette med den el streken...:/
Carasnella Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Spennende! Får håpe det er som du sier at el tester kan slå ut tidligere. Lykke til i hvertfall:)
White*Angel Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 jeg hadde svakt positiv el-test noen dager før ikm. Men om streken er like sterk som kontroll streken er det stor sjanse for at man er gravid. Testa el-test i dag jeg, den var svakt positiv. ikm på torsdag.
Akkuratja Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2009 I morrest testa jeg på nytt med el test og der var teststreken enda tydeligere enn i går. Men merkelig for halve streken, dvs den nederste halvdelen var like tydelig som kontrollstrek, men så ble den svakere i øverste halvdel. Hadde ikkje flere graviditetstester, brukte den siste i går ettermiddag, så måtte prøve med el-test idag også siden jeg har flere av de liggende. Hmm blir galen av å vente altså, men i dag kjøper jeg ny graviditestest og tester i morgen tidlig, så håper jeg det er utslag på den. Det verste er at jeg er kjempekvalm i dag, men lurer på om det bare er psykisk.... Det er jo bare 11 dager siden pos el test..
Carasnella Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Du får holde oss oppdatert! Lykke til med testing i morgen:)
Akkuratja Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2009 Kjeeempesvak lyserosa strek på graviditetstest nå. Klarte ikke å vente lenger, men dn er så svak at jeg ikke helt er sikker om den er der eller ikke. men rosa på farge i alle fall. Får ta ny i morgen og håpe på mer "opplysnede" resultat da. Noen som har testet å fått kjempesvak strek før, hva har det endt me? Pos eller neg test? Denne testen ble tatt etter å ha "spart" knappe to timer på urin, og litt mye vann kanskje så håper jo at den er svak pga "utvannet" hcg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå