Akkuratja Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Hei, undrer litt her. Jeg har denne mnd tatt el test for pga varierende syklus etter fjerning av spiral. Og jeg startet noen dager etter tr og testet frem mot el. Det startet med en skyggestrek, men for hver dag ble streken tydeligere frem til begge strekene var like tydelig. Ett par dager etter dette var det kun en strek og blendahvitt ellers. Men i morrest 10 dager etter pos el test tok jeg en el test, og der var en tydelig og en svak strek. Kan dette være indikasjon på svakt hcg innhold i urin, og kankje spire, eller kan det komme svak strek uansett. Har tenkt å teste noen dager fremmover nå for å se, og teste med graviditetstest til neste helg hvos ikke tr dukker opp først. Men arti å høre om noen har erfaringer på at el test blir gradvis sterkere ved graviditet.
ta|ie Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Det er litt vanskelig å svare på... Men det jeg har opplevd er at el testene kan ha en sterk og en svak strek uten at det trenger å bety noe. Jeg kunne ikke stole på el testen før begge strekene var like sterke. Nå når jeg er gravid har jeg tatt el test en gang bare for å se og da har begge strekene vært like sterke. Er gøy for deg viss det stemmer da!
Akkuratja Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 Hm, egenlti det jeg og tenker at begge strekene bør være like sterke. I morrest tok jeg en ny el test og den var sterkere teststrek på enn den i går. Eller dvs nederste halvdel var like sterk som kontrollstrek, men så ble den svakere i øverste halvdel. Men betydelig sterkere totalt enn i går. Hm, hvor man skal spekulere. Jeg skal kjøpe test idag og ta i morgen, men er jo bare 11 dager siden pos el test, og da hedde jeg jo sikkert ikke el før dagen etter eller to dager etter det. Så er jo egentlig tidlig å teste, men klarer jo ikke å vente heller kjenner jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå