Gå til innhold

Hvor tidlig gjør dere sengen klar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gjør dere sengen klar til den lille kommer? Den bør vel ikke stå altfor lenge før man kommer hjem fra sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi monterte opp senga forrige helg, og bruker den som oppbevaring for alle de andre tingene. :P

Kommer nok til å gå ihvertfall 14 dager til før jeg rer opp sengen.

Har forresten 4 uker igjen i dag, til termin.

Hvis jeg ikke husker helt feil så hadde jeg sengen klar 2-3 uker før termin forrige gang...

Skrevet

jeg husker ikke hva jeg gjorde med de to andre.. men her blir nok senga klar så fort vi har pusset opp ferdig soverommene..... det tar litt tid... men skal være klart før jeg skal føde altså! :-)

Gjest leelu25 - ks 26.mars :)
Skrevet

Det samler seg ganske mye støv i en ferdig oppredd seng, så her legger jeg på sengetrekk og dynetrekk når vi kommer hjem fra sjukehuset. Ser liksom ikke helt vitsen med å støve ned senga før lille kommer hjem :) Det tar jo maks 5 minutter etter ankomst fra sjukehuset å legge på trekket!

alt er vasket og klart før vi reiser på sykehuset av dyner og trekk osv.

Skrevet

satte den frem et par uker før, men la ikke på laken og trekk. det gjorde jeg først når vi kom hjem fra sykehuset. ville ikke la den stå og støve ned....

Skrevet

Forrige gang gjorde jeg vel klar senga et par uker før, hvis jeg ikke husker feil. Så hang jeg bare et laken over senga, så den ikke støvet ned. Er liksom litt deilig med alt som er ferdig innen man kommer hjem, forrige gang kom vi ikke hjem før utpå kveldingen, og når vi da allerede hadde en annen en også som skulle i seng osv, var det godt å slippe å stå å reie opp senga i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...