Gå til innhold

Lurer her..kan noen se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM ca 19 mars. Tok en test på fredag (bare for moro skyld) Den syntes negativ,men etter 10 minutter var det et tydelig kryss der. (cb)

Tykk svakt blå strek.

Har de siste dagen masse murringer,strekker litt i magen opp til navlen. Mest murringer på venstre side.

Litt stikkinger i puppene.

I dag har jeg litt økt kroppstemperatur (37,5) Fryser mer enn normalt.

Hva tror dere???

Hormonell til tusen..

Denne måneden har jeg koblet helt av. Ikke tatt eggløsningstester. Tror jeg hadde eggløsning 4 mars. Hadde sex i dagene før og et par dager etter om jeg ikke husker feil.

Nesten ikke vært på BIM,for merker det kan stresse meg litt dessverre:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen der??;=)

Skrevet

Da er du i AKKURAT samme situasjon som meg :) Jeg har også IKM ca 19 mars, og tok en test bare for "morro" i går. Etter 10 ( kanskje til og med 15 ) minutter dukket det opp en lyseblå strek, som dannet krysset. Jeg har også hatt murr/stikkinger f.o.m 4dpo til 7dpo, og nå litt innimellom.

Mange sier at en strek er en strek, og like mange sier at en strek på ingen måte er en strek. Eneste måten å finne det ut tror jeg er at vi må teste litt nærmere IKM for å se hva som er tilfelle. :)

Lykke til vertfall :)

Skrevet

Oi,tenk om det hadde klaffet for oss begge!!!

Streken var tydlig,(mannen min så det også),Men det var jo etter 10 minutter,og da skal man jo ikke stole på testen..

Er akkurat som jeg er gravid liksom,men det er så lett å kjenne etter ting..

Må vel bare vente å se da;=)

Krysser fingrene!!

Skrevet

oij så spennende :) Ta en ny test i løpet av de nærmeste dagene, sikkert en tydligere strek da for å være helt sikker :) Lykke til :)

Skrevet

Streken hos meg ble sterkere og sterke etter som minuttene gikk. Kanskje etter 20-30 min var den på sit tydligste. . . .

Det blir ufattelig spennende å se !! :0) Dette er mitt 7 pp etter SA i fjor, så ønsker meg sårt en liten spire nå....:)

Hva med deg, har du prøvd lenge?

Skrevet

Er jo veldig spent..men er så usikker med tanke på at det er mange som får falsk positiv test osv..det var jo etter tiden hadde gått ut.

Men har liksom på følelsen,men det er jo lett å tolke symptomer osv.

Har lite utflod nå,er det tegn på graviditet forresten??

Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det.. Men det er faktisk ikke så mange som får falske positive tester, men heller mange som har erfart skyggestreker. Det jeg ahr hørt et om en svak strek har litt farge i seg, kan det være positivt mens om den er grå så er den ikke det. Men alle har så utrolig ulike erfaringer...

Jeg har i mange pp trodd jeg var gravid pga såre bryster osv. men aldri fått en svak strek. Denne pp så har jeg kjent tydlige stikk eller murringer nesten hver dag, faktisk også nå i skrivende stund.. .

Jeg har hørt at mer og hvitaktig utflod kan være et tegn. Men så sier også veldig mange av de tegnene vi leter etter nå før IKM, ofte ikke kommer før en stund etter IKM, og at veldig mange gravide på ingen måte merker det så tidlig som vi er np. :)

Skrevet

Jeg kjenner også murringer i skrivende stund;=) Men det kan jo være mensen som melder sin ankomst!;(

Jeg har prøvd siden okt ca. Kjent at jeg har stresset altfor mye for å bli gravid,så denne pp har jeg tatt det med ro. Ikke tatt noen EL tester,og ikke fokusert så mye på at sex skulle klaffe med de mest fruktbare dagene osv. Ble veldig sliten av det. Har ei jente på 5 år,så fant ut at jeg måtte slutte å fokusere på en ny,men heller fokusere på den skjønne jenta jeg har;=)

Nygift og opppussing av hus har vært ganske så stressende i tillegg,så nå kanskje det roer seg litt..

Skrevet

Ville bare si at jeg ønsker begge to lykke til:) Høres i grunn gravide ut ja;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...