Kongeørna Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Kvalmen kommer og går. Er mellom 7 og 8 uker. Er det noen andre som opplever det samme???
Elvegris Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Jada Jeg blir kvalm hver gang jeg blir sulten, jeg, men ikke ellers. Når jeg spiser noe, så går det som regel over. Ligger an til kraftig vektøkning hvis dette fortsetter utover i svangerskapet
Marihøna73 Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Jeg er uke 7 + 5 og har blitt vesentlig mer kvalm denne uken. Dvs, ikke spykvalm men ubehagelig kvalm. Mat lindrer kvalmen men det tar ikke mer enn ca 15 min før kvalmen er der igjen. Mao som du sier, kvalmen kommer og går.
Kongeørna Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2009 Jeg spyr heller ikke, men har en følelse av å tilbringe en del timer i døgnet på danskebåten. Men det er, som dere sier, bedre etter mat. Og de dagen jeg er uthvilt er det heller ikke så værst. Vel, det sies at det er et godt tegn og være kvalm....
lyrannc Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Hei:) Jeg var kjempeglad for jeg var ikke kvalm i det hele tatt før 8 uker på vei.Trodde jeg var en av de heldige.ha ha... Men begynte så å bli kvalm og brekke meg,men kastet ikke opp.Kom og gikk hele dagen. I uke 9,10,11 har jeg vært skikkelig kvalm og kastet opp.Men det hjelper å spise ofte og lite:) druer ,frukt, brød hjalp meg hvis matlysten ble borte. Nå i begynnelsen av uke 12 har kvalmen gitt seg en del, men kaster opp hvi s jeg ikke har spist på en stund. De sier jo det plutselig bare gir seg etter 3-4 mnd:)
gledes Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 samme her også, kvalm på og av, men hjelper å spise. 15 min etterpå... kvalm igjen! brekker meg ikke jeg da. Er 9+0 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå