snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Uff, jeg har hatt noen forferdelige dager i det siste. Satt inn et egg fredag 6 mars, altså rugedag 9 i dag(stemmer det?).Har i snart 5 dager hatt mye menssmerter og humøret mitt har vært helt elendig. Har hele tiden følt at mensen kommer(det er slitsomt å hele tida være nervøs for å å på do), fryktelig oppblåst også. Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke skal teste før blodprøven på Riksen onsdag. Men jeg er fryktelig sliten og stressa av hele greia, og jeg har vanskeligheter med å tenke positivt. Har tenkt litt.....har ikke lyst til å eventuelt få et negativt svar på telefon fra Riksen på onsdag rett i tryne når hjeg sitter alene på jobb(ferieavvikling).Jeg sitter i en ekspedisjon, og bør ikke knekke sammen der liksom. Så i dag ble jeg og min kjære enige om å dra på apotekt på Jernbanetorget oi Oslo og kjøpe 2 graviditetstester.Vi gikk så en laaaaang tur i skogen i det fine været, før vi dro hjem. (vår kjære datter er i bursdag i dag, så hun er ikke hjemme)...Så for et kvarter siden tok jeg en test.....Clearblue testen viste et tydelig kryss etter 1 minutt!det betyr jo at jeg er gravid!!!!!!! MEN jeg tar ikke helt av før jeg får svar på blodprøven onsdag. Først da skal jeg si til meg selv at jeg er gravid.. Er det andre som har testet pos på rugedag 9??Redd det er feil, da det er vel litt tidlig eller??? Uansett, jeg slapper bittelitt mere av nå kjenner jeg....selv om mye kan skje fremover...Men innrømmer at jeg begynte å storgråte da krysset lyste mot meg, uvirkelig dette her...men som sagt, jeg er nå bare en forsiktig optimist foreløpig.... Hva med dere andre uke 10 jenter???
Liza Leonore Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Hei Snuppis! Fikk meg en liten gladlatter da jeg leste innlegget ditt fordi du var så dørgende pessimist i går. Dette er jo supre nyheter.Tror det var veldig riktig å kjøpe et par tester i og med at du var så stresset. Men selvsagt er det for tidlig å sprette champagnen. I dag begynte jeg å kjenne meg litt premenstruell og pessimistisk - livet er en berg og dalbane under IVF.
sinda Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Hei. Gratulerer!!!! Har også testet tidligere enn jeg skulle rd 8, først en billig test og måtte liksom vite mer sikkert , så måtte ta en cb digital. Gravid sto det, men er som deg, tenk om det er feil eller noe? Er litt gale da, men måtte ta en ny test i går for å se om det sto det samme da og, og det gjorde det. Så vi er nok gravid, så får vi prøve å glede oss istedenfor å bekymre oss!!
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2009 uff, ja...jeg måtte bare ta en test, for å roe meg litt, enten med neg eller pos svar..Jeg er stort sett alltid i godt humør, men dette IVF greiene har tatt på, jeg kjenner meg sjøl knapt igjen til tider!!En skikkelig berg-og dalbane!!!........men jeg er litt avslappet nå, men fortsatt bekymra, men litt mindre ihvertfall...vet at mye kan skje, men jeg tillater meg selv å være litt glad innerst inne altså.... Fortsatt lykke til med ruginga:)
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2009 gratulerer så mye!!!Hvilken dag satt du inn?holder du også til på Riksen eller??
lillebie på`n igjen Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 håper dette betyr du er gravid snuppis jeg testet knall positiv clearblue på rd 8 og 9 sist, men var desverre ikke gravid, så var nok ovitrellen som satt igjen- men vet flere her inne har vært gravide med et kryss så tidlig ) Krysser alt jeg har for deg- jeg kommer etter om en ukes tid klem fra
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Hei snuppis74! Gratulerer med din forhåpentligvise graviditet!! Hvilke symptomer har du hatt? Er det alle dager du har kjent noe?
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2009 hei..... Jeg greier ikke helt å tro at jeg er gravid enda...skal ta en ny test i morgen tidlig.Blodprøve onsdag på Riksen. Har siden rugedag 5 hatt veldig mye mensmurringer hele dagen, sinnsykt oppblåst(det har nesten vært det verste-konstant stinn), og de siste dagene har jeg vært fryktelig trøtt(har vært trøtt siden spraystart i slutten av januar, men nå er det ille!!he,he. I tillegg har jeg den siste uka hatt et temperament og et dårlig humør jeg er flau over-mye sinne, for så å storgråte.>Mannen min er sliten..he,heMen det er disse mensmurringene og mye stikkninger som har gjort at jeg hele tida har trudd at mensen kommer og AT ALT ER MISSLYKKA...men mulig at jeg har tatt feil da. Positiv test i går, rugedag 9. Er usikker på om Ovitrelle sprøyta kan slå inn etter 13 dager. I felleskatalogen og leverandøren sier opptil 10 dager, og det va jo over det i går...men jeg skal ta en test i morgen tidlig. Inge tegn til blødning eller spotting eller noen ting. Kun Crinonen som av og til kommer ut i store lyse klumper..ekkelt........Er du ruger??????????Masse lykke til:)
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 16. mars 2009 #9 Skrevet 16. mars 2009 Gratulerer med positiv test og masse lykke til fram mot onsdag, snuppis! Som du kanskje har sett er mitt forsøk over for denne gang. Når jeg er ferdig med deppe-tiden skal jeg se framover mot sommer og nytt forsøk. Håper at dere andre fra uke 10 får positive resultater alle sammen, det holder at en er lei seg!!! Skal følge spent med videre.
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. mars 2009 ...jeg blir oppriktig trist når jeg ser hvordan det går med mange av dere....føler md dere...jeg er ikke sikker på meg sjøl jeg heller, men jeg har foreløpig ingen indikasjon på at forsøket var negativt ihvertfall...men jeg er forsiktig optimist, mye kan skje framover..men det er klart at jeg må jo glede meg hvis blodprøven er positiv....man kan ikke å å bekymre seg selv om det er tidlig i svangerskapet, men skal nyte det(men være forberedt på at ting kan skje)...Håper virkelig at du kommer i gang med nytt forsøk før sommeren, og at det DA klaffer!!!Du virker som en sterk jente bobbygirl!!!Det kommer du langt med!!! Tusen takk for all støtte og gode ord.....
Liza Leonore Skrevet 16. mars 2009 #11 Skrevet 16. mars 2009 Hei Snuppis74! Har du testet i dag også? Eller venter du helt til blodprøven nå?
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 17. mars 2009 hei!Tests i dag tidlig-POSITIVT!!!!!!...blodprøve i morgen...:)Har "etterlyst" deg som du sikkert ser...tenker på deg...
MarsbebisogMathilde Skrevet 17. mars 2009 #13 Skrevet 17. mars 2009 Hei snuppis74 Grattis med posetiv test:)så kosli da...masse lykke til med spennende mnd framover.
Marzipan Skrevet 18. mars 2009 #15 Skrevet 18. mars 2009 Hva viste blodprøven i dag snuppis74? Krysser fingerene og håper du fikk den bekreftelsen du ventet på! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå