Gjest Siklerotte Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Du er klar over at disse loppisene dine har begynt å innta skolene igjen? Eller, du er vel klar over det, du som er en traver. Denne gang på Hasle... Ikke fordi jeg var der nei, men bare fordi jeg alltid vet så mye. Kanskje du kan finne deg nok en brukt vaskefille der også? Dagens tips.
Gjest Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Oj, allerede? Var det denne helgen? Hm, tenk på alle de lekre loppene jeg gikk glipp av i min uopplysthet - takk for tipset, skal følge med heretter! Forresten var du sikkkert der, din skap-loppehai.
Gjest Siklerotte Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Skap-loppehai, et så fint ord at jeg nesten skulle sagt at jeg er det bare fordi jeg liker kallenavnet, men nei, du er nok alene om å være loppishore. Det var denne helgen - og et fint og stort skilt som var rødmalt og viste vei til loppemarked på Hasle i dag. Men da var det nok ganske utplukket da. Du får begynne å følge med, kan ikke gå glipp av slikt nok en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå