Gå til innhold

Stikking, noen som har kjent det? (litt rart)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ved to annledninger når jeg har vært ute å gått kjent en slags "stikking" rett inn i skjeden. Eller det er en følelse av at man tisser litt, eller stikking, veldig vanskelig å forklare, men det er et veldig smalt og tynt punkt.

Lurer på om det har noe med modning å gjøre? eller noe annet?

Noen som har kjent noe liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har opplevd dette, og til meg sa legen at hun trodde det var babyen som beveget seg lenger ned i bekkenet :)

Skrevet

heisann

jeg har også hatt dette, og jeg fikk besjed om det er babyen som presser seg/skrur seg ned i bekkenet og da kan de klemme noen nerver som jør at du kjenner et stikkende ubehag. så gulle ditt prøver og komme nedover så ja det er modning;)

Skrevet

Tror også jeg har opplevd dette. Litt sånn at du må stoppe opp å gå fordi det er så ubehagelig? Ikke farlig. Som de andre skriver; babyen som jobber eller livmora som strekker seg :-)

Skrevet

Har også opplevd det...begynte rundt uke 30... og har hatt det noen ganger siden. Har tenkt at det er babyen som beveger seg nedover og forhåpentligvis at det er modning :)

Skrevet

Akkurat som om det kjennes ut som om du må tisse noe vanvittig ikke sant? En sånn skarp stikking? Det har jeg også, og det er skikkelig ubehagelig. Begynte nok rundt uke 30 ja, og tror nok det var da babyen la seg med hodet ned. På kontrollen i uke 32 lå han nemlig med hodet ned. Men er det ikke litt tidlig med modning allerede da, eller er det noe som starter tidlig? Begynner nemlig å bli litt engstelig for å føde for tidlig hvis det er modning allerede... Er 34+0 i morgen..

(men merker ikke den stikkingen hele tiden og hver dag da heldigvis...)

Skrevet

Jeg har også kjente dette og jordmor sa det var hodet som festet seg. Noen ganger kjennes det faktisk ut som han "skrur seg" ned :-)

Skrevet

♥ Blomsterpiken får ♂ ♥

tror du bare kan a det me ro :) babyen kommer når den kommer jeg sjente mye stikking fra uke 30 og begynte og lure på hva som hvar galt men alt var helt fint så det er normalt fikk jeg vite og begynne modningen da. noen sjenner den stikkingen andre ikke.. så det går så flott skal du se. men vis du bekymrer deg kan du jo ta det opp med jordmor det vil jærne være litt mer beroligene og høre det fra henne men det som sagt er et tegn på livmora og babyen jobber sammen om modnings prosessen. du har jo noen uker igjen:) lykke til :)

Skrevet

Tror dere skjønte hva jeg mente ja :)

Det virker som det er noe som mange kjenner.

Men da er det sikkert mer modning.

Jeg er 35+2 i dag, pluss at jeg har fått kortere livmorhals, så da stemmer det nok.

Blir spennende å se når ho kommer da.

De har jo godt av å få være i magen en stund til, men jeg er over den kritiske tiden nå har jeg skjønt så :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...