Tre gutter, en jente og spire Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Og det føles ut som evigheter til hihi. Svigermor har mast i tre uker nå, om vi har vært der.. selv om hun vet det ikke er før på torsdag. Hjelpe meg, om vi ikke får se hva det blir. Da blir hun nok sprø!! Er tydelig status å løpe rundt til venninnene og fortelle kjønnet til barne barnet.. Må smile av henne til vanlig, men nå begynner jeg å bli litt lei! Ikke for det, min mor har ikke spurt engang. Tenk om de kunne delt på interessen istedet for å være totalt ytterpunkt begge to I tillegg skal vi feire bursdag hos svigermor i morgen, med middag. Jeg gledet meg veldig, de har alltid så god mat, også er det pinnekjøtt!!! Blæh, orker ikke lukten siden jul. Det eneste jeg virkelig bli kvalm av. Synes ikke det er noe fint gjort av noen å invitere meg, når de vet hva jeg føler, og late som ingenting. Min mann rister på hodet av meg. Er ikke mye jeg sliter med i forhold til lukter etc. så ble fornærmet Dagens avreagering... sukk
morsomjente Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Skjønner deg veldig godt min mor er også sånn å alle andre rundt meg...når skal du på ul, (når de vet egentlig når jeg skal )...Klarer nesten ikke å vente selv....føler at dette tar evighet !!! -HUFF heldigvis har jeg en tøff uke på skolen...så tiden kommer til å fly !!! LYKKE til blir spennende å høre hvad du får da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå