Gå til innhold

Babycaller


jentebaby4

Anbefalte innlegg

Hei. vi er så usikker på hvilken babycaller vi ska kjøpe. Er det noen som kan anbefale noen til oss?

Vi har sett på Topcom 1010, DORO BM50, DORO BM48, apple green. Men er usikker på om noen av disse e bra nok.....Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Vi hadde SuperNova til 1.mann. Var veldig fornøyd med den, men datteren min har knukke antennen så vi hr kjøpt ny. Har kjøpt Super Nova nå også. Bedre utgave, uten utrekkbar antenne. Den viser til og med hvor mange grader det er.

Det kommer ann på hva slags bruk du ska ha den til. Noen har en baby del som må være tilkoblet strøm. Skal man mye ut på tur, er det viktig at de ihvertfall er mobile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også hørt at supernova er den desidert beste. Ettersom som den er digital tar den heller ikke inn andre babycaller i nærområde og det tror jeg er et stort pluss. Husker jeg slet mye med det med forrige babycall.

 

Her blir det supernova!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Supernova. Flere av mine venninner med barn har denne og er fornøyd. Også veldig kjekt med temperaturmåler, slik at man vet temperaturen i vogna etc.

 

Supernova er jo ganske dyr (ca 1300,- ordinær pris). Vi var på Happyland på Svinesund. Der var den satt ned til 1000 SEK og med den gunstige valutakursen blir jo det ca 800 norske. Ellers er det sikkert mulig å få kjøpt den brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...