09 <3 16 <3 Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Hvor langt på vei når dere oppdaget første strekk merke?? er 19++ nå, og fant ett stygt rosa strekkmerke...
ble_mamma_6august 09 Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 jeg hadde et bittelite et fra før på magen.. det har forverret seg en del nå.. er 19+0 aner ikke hvorfor jeg hadde fått det fra før heller.. hadde jo ikke stor mage liksom hehe
b10na&lillegull Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Allerede i uke 8 hadde jeg maaange strekkmerker på puppene, de vokste masse i begynnelsen og har begynt å vokse mer nå (24+1) Har også fått endel på lårene, men ingenting på magen, enda den har vokst masse.
LilleTrille med en tulle Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har ingen på magen eller lår og rumpe. Men har fått en del på puppene. Er 20+5 i dag. De på puppene har vært der i 6-7 uker, hadde noen fra før graviditet også, men så svake at de ikke syntes. Men har lest et sted at man kan få både hormonelle og de som er "ordentlig". Noen av de jeg har i puppene er nok hormonelle fordi de forandrer farge og synlighet litt sånn fra dag til dag. Noen dager er de rosa, noen dager blå og noen dager sølv, og noen dager syntes de omtrent ikke. Håper jeg får bare hormonelle som bleker raskt etter fødsel hvis jeg absolutt må få flere!
*toppris* Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 har non hvite små etter nr en øverst på lårene og på hoften på sidene... men man ser de ikke før man vet at de er der, hvis dere skjønner;) men har nå sett at jeg har også fått i korsryggen, rett over rumpesprekken.. hehe... hvite der også... er 15+4...
klarfornr2 Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Jeg fikk strekkmerker med nummer en i uke 30 ca, og ser ikke ut på magen nå. Regner med at det er en sammenheng mellom hvor tidlig du får det og resultat på hvor mye det blir, magen fortsetter jo bare å vokse. Det er no` skikkelig dritt, strekkmerker......men premien er verdens beste
Tulla med tre små Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Jeg fikk ingen strekkmerker under 1. graviditet... Noen sier strekkmerker er genetisk betinget, mens andre sier man kan forebygge med daglig massasje og oljer og greier. Jeg masserte masse med ringblomstolje i første svangerskap, og fikk som sagt ingen strekkmerker, mens søstera mi ikke masserte og fikk mange... Tenker det blir oljemassasje og kryssede fingre for at det går like bra denne gangen også! :-)
Mamma_til_isabella Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 Jeg har fått ett par på magen....Men men sånn er det! Satser på å sole de vekk når bebisen har kommet:-)
Mamma_til_isabella Skrevet 16. mars 2009 #9 Skrevet 16. mars 2009 Er forresten i 20 uke og har akkurat fått de
AdrenaLine Skrevet 16. mars 2009 #10 Skrevet 16. mars 2009 Jeg drømte her om natten at jeg plutselig fikk strekkmerker over hele magen... Ikke gøy. Har noen gamle på hoftene fra da jeg var tenåring og vokste litt fort. MEN, en ting har skjedd med kroppen min: jeg har fått ridelår!!! Alltid hatt litt ekstra på kroppen, men aldri ridelår... Merkelig. Har gått ned ellers på kroppen under svangerskapet (bortsett fra magen da), men det har kommet litt ekstra på hver side øverst på låret. Urgh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå