Gå til innhold

Hva skjer med kroppen min?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at dette forumet er for dere nygraverte, men tenkte jeg skulle spørre dere alikevel..

 

Nå er jeg snart to uker over IKM. Og det er ingen tegn til tr. har tatt utallige tester som alle er blendahvite. Var i min pausemnd på pergo. Har det noe å si? Kan syklusen stoppe opp etter pausemnd eller kan jeg være gravid? Er jo lite trolig det så lenge jeg er to uker over IKM vel.. har ikke lyst til å ta flere pergokurer heller:(

 

Har mange små cyster på eggstokkene, men gynekologen ville ikke betegne det som PCO (ennå ihvertfall).

 

Håper noen der ute kan svare!

 

hilsen en forvirret prøver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...