mamarama og lille banan Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 under i.d. foundation? er det nødvendig og blir det et bedre resultat med begge? blir det ikke litt sånn "maskeaktig?"
tante grusom master of law Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Jeg bruker det, og synes det ser mer naturlig ut med primer, og det blir mye jevnere! Anbefales!!!!
mamarama og lille banan Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2009 hmm, *kjøpe på vanvittig billige feelunique*
erteposen + 4 Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har det, mest fordi det fulgte med i settet. Har ikke prøvd uten:) En stor forskjell er det om jeg glemmer det "usynlige" pudderet en bruker til slutt.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har en som heter prime time, er det den du mener? Vet ikke om den funker egentlig, da jeg sjelden kommer på å bruke den. Men husker at jeg synes huden ble akkurat som silke når jeg smørte den på. Veldig drøy i bruk, var ikke mye jeg trengte ta på. Bruker id kanskje 3 ganger i uka, har liksom ikke helt klart å bli 100% fornøyd med foundationen enda, vet ikke hvorfor. Har prøvd ulike fargenyanser og tror jeg har den rette nå. Men uansett hvor godt jeg arbeider det inn i huden føler jeg ikke at resultatet blir så fantastisk som mange andre sier:o(
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Det usynlige pudderet har jeg også, men bruker det ikke. Hva skal det være godt for? Skal det på helt til slutt, altså etter rougen og?
mamarama og lille banan Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2009 prime time foundation primer heter den ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå