Gå til innhold

Oktaviastar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du virkelig 8 barn? WOW! tar av meg hatten for deg. Det er virkelig imponerende! Jeg har nok med min ene enn så lenge.. =)

Du må jo virkelig være en førsteklasses dame =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 8 ja. Stortrives med det. Anbefales. :-)

Skrevet

hehe.. vet ikke om 8 er helt tingen for meg, selv om de sier the more the merrier =)

Er alle barna forskjellige aldre, eller er det noen tvillinger inne i bildet her og?

Wow, må si det igjen jeg, er skikkelig imponert! =)

Skrevet

Er det deg som bor langt oppe i nord, eller er det deg fra nybaktmamma?

Skrevet

Ingen tvillinger nei, har fått alle "en og en". Er i underkant av 2 år mellom de fleste, men litt over 2 år mellom nr. 1 og 2 og nr. 3 og 4.

Skrevet

Jeg har bodd oppe i nord og er medlem på nybaktmamma, så begge deler kan være meg, men bor ikke i nord lenger og det er lenge siden jeg har vært inne på nybaktmamma.

Skrevet

men hvordan er det med økonomi, hvis jeg kan spørre? har et brennende ønske om å være hjemmeværende til en viss grad sjø;) Jobbe litt i helger, kanskje en dag eller to i uka, emn hovedsakelig være hjemme;) Og du som har 8 barn må vel være hjemme i lengre perioder? For du har vel alltid et lite barn? Er bare nysgjerrig om det går ann å være hjemmeværende mor i dagens samfunn hvis mannen ike tjener 1 mill i året;) Mannen min tjener greit, men ikke megafett;) Og jeg er i utdannelse til å bli spesialpedagog, men vil ikke jobbe fullt... Vil være en del hjemme jeg:p Skikkelig motstrøms har jeg blitt:p

Skrevet

Jeg og mannen min har hele tiden, inntil de siste par årene nå, byttet på å være hjemme med de minste, i snitt annet hvert år, men den av oss som har vært "hjemme" har stort sett alltid jobbet på kveldstid eller studert i tillegg da. Så jeg har faktisk studert eller jobbet fulltid(eller begge deler) stort sett hele veien siden vi begynte å få barn, og har derfor fått tatt i alt over 8 år høyere utdanning(to ulike utdanninger). Nå jobber vi 100% begge to og de to minste er i b.hage. Fra høsten av har vi kun ett barn igjen som er under skolealder.

Hvorvidt en kan være helt hjemmeværende uten mer enn en inntekt over lengre tid, kommer nok mye an på hvor en velger å bo og hvordan en velger å leve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...