Haloni Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Hei hei! Jeg sluttet på minipillen Cerazette 1. jan. Fikk min første menstruasjon 9. feb, med normal varighet. Så vi koste oss masse sammen i perioden etter det kan du si.. hehe.. Har gått på p-piller i mange år, så kan nesten ikke huske hvordan min menstruasjon var før. Men mener å huske at den var regelmessig. Tok en graviditetstest på tors, 3 dager etter forventet menstruasjon. Den var neg. Har fortsatt ikke fått mensen. Noen som har noen erfaringer her? Kan det ha vært for tidlig å ta den testen? Var kveldsurin, kan det ha noe å si?
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 ikke sikkert du har blitt stabil siden mensen kom tilbake med en gang. det kan vaere lenge til neste mens igjen.
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Jeg kan jo bare si noe utfra min egen erfaring. Jeg sluttet på p piller i september. Fikk ikke mens før etter jul. Da med hjelp av provera. Så du bør nok belage deg på at det kan ta litt lengre tid før mensen kommer igjen. Men det er jo noen som blir gravide rett etter p pilleslutt da, så det er jo ikke helt umulig kan jo være at EL har vært litt forsinket! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå