lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Jeg må det, og prøver å legge til rette gode rutiner for ungene også. Samboern spiser ikke alltid frokost, og mener ikke ungene heller trenger det om de ikke vil. Han spør f.eks ungene vil du ha frokost? Jeg spør hva vil du ha til frokost/ha på brødet? Finnes det noen gode artikler om hvorfor barn i vekst bør spise frokost?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Jeg MÅ ha frokost. Hvis ikke blir jeg uvell og kvalm! Jeg serverer ALLTID froksot til jenten min :-) Unger sier ofte nei hvis de får spørsmål om de vil ha. Lurt å spørre som du gjør. I helgene lager vi en koselig frokost stund. Med varm kako og kokt egg :-) Syns det er viktig :-)
*gruffalo* Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 JA!!!! Hadde ALDRI fungert uten frokost! Og ungene spiser også alltid frokost, det er en selvfølge her i hus. Sambo, derimot, spiser så og si aldri frokost.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Ja! Synes ikke jeg kan si til ungene at frokosten er såååå viktig, og så la være å spise selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå