ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Nå er jeg snart to uker over IKM. Og det er ingen tegn til tr. har tatt utallige tester som alle er blendahvite. Var i min pausemnd på pergo. Har det noe å si? Kan syklusen stoppe opp etter pausemnd eller kan jeg være gravid? Er jo lite trolig det så lenge jeg er to uker over IKM vel.. har ikke lyst til å ta flere pergokurer heller:( Har mange små cyster på eggstokkene, men gynekologen ville ikke betegne det som PCO (ennå ihvertfall). Håper noen der ute kan svare! hilsen en forvirret prøver.
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Alle hormon kurer kan klusse litt med kroppen istdenfor a stabilisere den. Horer flere her inne som angrer pa pergokurene, siden de ikke skjonner baeret av kroppen til slutt.
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2009 Det er det jeg er redd for.. Må vel kanskje bare infinne meg med at kroppen er litt på bærtur, og vente på at tr skal dukke opp en vakker dag :s Har provera liggende men er ikke så veldig lysten på å ta de nå. Føler at kroppen har fått nok av disse skumle hormonene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå