ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Nå er jeg snart to uker over IKM. Og det er ingen tegn til tr. har tatt utallige tester som alle er blendahvite. Var i min pausemnd på pergo. Har det noe å si.. Kan syklusen stoppe opp etter pausemnd eller kan jeg være gravid? Er jo lite trolig det så lenge jeg er to uker over IKM vel.. har ikke lyst til å ta flere pergokurer heller:( Håper noen der ute kan svare! hilsen en forvirret prøver.
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Du kan ha fått lenger syklus pga pergo. Og derfor hatt eggløsning senere enn du tror. eller så har du hatt eggløsning nyligog mensen kommer snart. Du kan jo selvsagt være gravid også men det kan være for tidlgi.. You see?
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2009 Jeg håper jo på det siste jeg da.. hehe, men må vel bare tenke at det er hormonene som har klusset til for meg. Hvis jeg har hatt EL nå de siste to ukene, så er det ingen mulighet for at det har blitt befruktet. har vært så lei nå. hehe.. vi var ivrige annenhver dag frem til dag 20 i syklusen også orket vi ikke mer, for jeg trodde jeg hadde EL- slim den dagen. Men det kan jeg ikke ha hatt. I såfall er jeg gravid med veldig lite Hcg i kroppen.. Lurer på om noen har opplevd det jeg??
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Du kan jo ta en blodprøve men jeg trpr npk syklusen din er tullet til. men jeg syns du skal fortsette å ha deg i tilfelle el ikke har vært!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå