sjøsamen Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 noen som vet hvor lenge det er "vanlig" å være øm i puppene? Altså når kan jeg regne med at det avtar? Og dersom man spontanaborterer, hvor fort forsvinner symptomene man har hatt i graviditeten som feks kvalme? Er litt engstelig etter blødning i noen dager, men har ikke hatt smerter i magen... har man alltid smerter ved en spontanabort og blør man masse da? Håper noen vil svare meg...
Nory Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Hei Jeg hadde en SA i uke 6 2. januar. Det var som en forsinket menstrasjon, men alle de samme symptomene. Jeg hadde ikker rukket å bli kvalm da (noe jeg ble umiddelbart i uke 4 denne gangen og tenker derfor at det sikkert var noe galt helt fra begynnelsen forrige gang). Jeg hadde derimot ømme bryster og dette avtok etter et par-tre dager. Da testet jeg også negativt på grav.test (noe som viser at alt har forsvunnet ut). Smerter og blødning tror jeg varierer etter hvor lang på vei du er. For meg var det som sagt som en vanlig menstrasjon i uke 6, hverken mer eller mindre. Håper det går bra med deg. Husk, 1 av 3 blør i første trimester uten at det er noe galt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå