Gjest -lilly- Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Er det noen andre som har sluttet på p-pillene midt i brettet? Blir eggløsning stabil etter første mens, eller kan man regne med at den kan komme når som helst? Jeg fikk mens 3 dager etter å ha slutta på pillen, og har IKM 31.mars. Eggløsning skal da komme denne uken tirsdag/onsdag tror jeg. Noen som har noen erfaringer med eggløsning etter å ha sluttet på pillen?
BettyBe Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Hei lilly Jeg startet på nytt brett (microgynom) og tok piller i 4-5dager før vi likevel bestemte oss for å slutte på pillen i januar i år. Fikk en vanlig mens igjen 3dager etter siste pillen, (som ellers når jeg tok siste pillen på et normalt brett) og hadde mens som vanlig i 4 dager. Klokket 28 dager i syklusen før mensen dukket opp igjen neste gang. EL kom 14 dager etter første dag i siste mensturasjon (kjennte det godt både i magen og med superømme brystvorter dagen etter EL). Og det samme gjorde EL i februar, men da 13 dager etter første blødningsdag. - men nå har jeg ikke hatt mensen siden, og er etter beregningene gravid i uke 5 + 5 dager Lykke til!
Gjest -lilly- Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Tusen takk for svar BeBEdesign Og lykke til med svangerskapet:) Satser på at det går like raskt med oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå