Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har hatt veeldig mye utflod fra ca 3-4dpo.. myye kremet av konsistens og fargen har varier fra hvit/gult/grønn.. mest hvit.. det er så mye at jeg blir våt med en gang og må bruke truseinnlegg.. kan dette være et graviditets tegn såå tidlig? nå er jeg 8dpo.. har ikke sånn utflod til vanlig.. bruker å ha litt så er jeg nesten heelt tørr noen dager før mensen kommer..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 men det har jeg jo hatt før, kan ikke huske jeg hadde noe spesielt med utflod fordet.. ikke klør jeg noe som helst nedentil heller..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Du skal ikke se bort i fra att det er sopp, eller ubalanse i ph'n der nede.. Hvis dere er prøvere, får du deg jo sikkert en sprut i ny og ned.. Kan fort bli feil ph eller sopp av det. Men beklager, det er ikke ett teng på å være gravid.. Kvalme, såre nipler, ømme bryster, tretthet osv osv er tidlige tegn på graviditet. Og det første av de alle, uteblitt mens! Så ikke stress så fælt.. Er gjerne sånn att de som prøver for hardt, kjenner ett tegn rett etter samleie osv, det er gjerne de som må prøve lengst. Blir for mye stress rundt det hele.. Det å få barn er jo verdens mest naturlige ting, og ikke egentlig noe som planlegges...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 prøv deg påen runde med lactal.. "den gjennoppretter ph-balansen i underlivet." som de sier så fint på reklamen..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har prøvd siden september og har gitt opp symptomlista sånn sett for sist jeg var gravid hadde jeg ikke ett eneste symptom, men jeg kan huske at jeg fikk økt utflod, men husker ikke om dette var såå tidlig.. er heelt normalt å få økt utflod under graviditeten, derfor mange får sopp også når man er gravid fordi det hele tiden er fuktig.. Men men.. som sagt så lurte jeg bare på om det kunne komme så tidlig.. IKKE om jeg blir gravid eller ei..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 Fikk økt utflod jeg og, men det var mye senere i svangerskapet, nærmere andre trimester tenker jeg.. Masse utflod så tidlig kan nok være et tegn på ubalanse i ph'n tror jeg og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå