Zitro Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Skal ha den drakt og lue derfra, men mange selger jo dette nydelige merket, men hvem er billigest?
digger Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Så lenge det ikke er salg er mitt inntrykk at det koster det samme på de fleste butikker i Norge hvertfall. Har du vurdert å bestille fra Danmark eller Sverige? Her får en som oftest trukket fra moms og mange sender deg pakken som personlig gave og da slipper du toll og avgifter.
Zitro Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2009 Ja driver og googler etter nettbutikker nå, men er ikke alle som har tatt inn nettopp det settet jeg letert etter så det er litt vanskelig...
digger Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Sjekk også ut www.almaoglukke.no De har litt rester på salg:-)
Zitro Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2009 De hadde den ikke desverre. Er vår-nyhet den jeg skal ha også, så det er lite trolig å finne den på salg.
digger Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 Hvis du titter på www.miniature.dk så har de en oversikt over web-butikker som tar inn mye av det merket:-) Der bør du finne hva du leter etter. Hvis du kun skal ha det settet er det nok ikke noe problem å få det sendt som gave heller skulle en tro, men må jo betale frakt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå