Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 noen som vet om det er venlig å gi ring til mannen hvis man frir selv? eller kan men gi noe annet? og i tilfelle hva?
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Jeg fridde til min mann:) Jeg hadde ingen ring. Vi gikk å kikka på ringer å fant de vi ville ha sammen etterpå. Jeg synes det var kjempe koselig at vi kunne gjöre det sammen Man gjör jo akkurat som man vil det er ditt frieri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå