wowo Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Hei Jeg er 29 uker nå. De siste 4 dagene har jeg hatt hodepine. Er ikke fra morgenen men kommer snikende uteover dagen! Er dette noen som er bekymringsverdig nå som jeg er gravid? Har vært plaget med hodepine før jeg ble gravid, men har stor sett ikke hatt vondt i hode hele svangerskapet, før de siste dagene! Torsdag tok jeg 2 paracet, men har ikke tatt mer smertestillende, da jeg er redd det kan bli mye for den lille!
scoobydo Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Hei! Mange som sliter med hodepine under svangerskapet. Men du kan jo levere inn en urinprøve hos legen på mandag, og sjekke om du eventuelt har protein i urinen. Eller om du har høyt BT i tillegg. Hodepine er jo et av flere tegn på svangerskapsforgiftning...så kan jo være greit å sjekke om du syns det blir ille/ofte...
Svale <3 Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Hvis man har høyt BT, kan man få en trykkende hodepine rundt panneområdet. Like over øynene (etter det jeg har blitt fortalt)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå