Gå til innhold

Hva er uprøvd..ang sette i gang/framskynde fødsel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sterk mat,sex og langeturer er gjennomført..Hva mer kan en prøve...Kommer vel når den er klar uansett men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at kanel kan sette i gang saker og ting... Ellers tar jeg modningsakupunktur en gang i uka. Lykke til! Jeg er også inmari klar nå, skulle gjerne ha født i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakserolje! det funker i hvertfall. men er jo en risiko med det.

å til alle som sier det er livsfarlig så er det bare tull. for jeg har hørt med jordmor. å det går fint an å ta. men er jo en risk med alt.

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også avskrivd: bilstøvsuging, gulvvask og snømåking. Holdt på å sjaua i mange timer i går. Fikk en del sterke kynnere og tenkte: nå, endelig. Men neida... Sier som kommende storesøster på 3,5 år: Babyen kommer ALDRI ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! prøvde alt av kjerringråd rett før terminen jeg også, men ingen ting som funket! det som funker er å ike tenke så mye på det, ikke stress kroppen, en stresset kropp går ikke i fødsel.!

 

fikk jordmor til å tøye åpningen fra to til 4 cm dette hjalp å få fortgang på fødselen! men vær forberedt påat det da kan gå fort og det blir en tøff fødsel! fikk en sterk opplevelse av det å føde jeg ja. tre timer med konstant rier, dette var den tredje og tøffeste fødselen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...