Gå til innhold

Dere som er gravid med nr 2 eller 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid brukte dere på å bli gravide?Gikk det fortere enn med første mann?

Takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaa en god del fortere ja:)

Med første brukte vi 9mnd på, og nå med nr 2 var det første forsøk:)

Hadde då kobberspiral som prevensjon frem til vi bestemte oss. Og den klusser ikke med kroppen sånn som p-piller,hormonspiral osv.

Skrevet

Med nr 1: to bom og så gravid i 3 pp:)

Med nr 2: 1 pp.

Skrevet

det tok dobbelt så lang tid med nr to som med nr en. Første mann prøvde vi i ca 9 mnd, men da uten el tester osv, bare kuttet ut prevansjonen. Jeg var da 24 år.

Når to forsøkte vi med i nesten 24 mnd, da med el tester og utredninger etter 1,5 år.

Nå er jeg 31 uker på vei og min sønn blir 5 år ca to mnd etter at hans søster blir født. Skulle ønske de var tettere, men slik er det...... Desverre så kommer de ikke på bestilling.

Skrevet

jeg ble gravid 2 mnd etter jeg sluttet på pillen første gang, og 1 mnd andre gang ;) det blir 1 år og 9 mnd mellom mine to små !!! synes det er deilig jeg :)

Skrevet

Nr 1 var ikke planlagt

Nr 2 tok det 2,5 ÅR!!

Nr 3 var ikke planlagt

Gjest leelu25 - ks 26.mars :)
Skrevet

nr 1 tok 1 pp

nr 2 tok 1 pp

Begge etter yasmin pilleslutt.. så etter denna skal jeg på p-spøryte ettersom vi ikke vil eller skal ha flere barn og ikke ønsker et "uhell" .. som sikkert fort kan skje så fruktbare som vi er..

Skrevet

nr 1.. ikke planlagt,gravid på p-piller

nr 2 gravid 3mnd etter p-pille slutt

nr 3 gravid etter 1 mnd etter p-plaster slutt ;)

Skrevet

Nr 1 ikke planlagt gravid første mnd på persona (Skulle bruke det som prev)Hadde brukt p-pille 7 år før den mnd.

Nr 2 ikke planlagt ble gravid da første var 1 år og jeg akkuratt hadde sluttet å amme.

Nr 3 Heller ikke planlagt.Fjernet hormon spiral pga syster i sept.Skulle begynne på p-piller ved første mens men ble gravid.

Er nok en smule fruktbar, og svært fornøyd at jeg slipper å planlegge=)

Men nå må vi være forsiktige etterpå ,da vi føler oss ferdige..

Skrevet

begge på 1pp

Skrevet

1: ikke planlagt

2: tok vel ca 5 mnd, men var pga mannen aldri var hjemme da jeg hadde el (jobber i Nordsjøen)

3: ikke planlagt. Hadde en mens etter at nr 2 var født, og jammen ta ble jeg ikke gravid med en gang etter den ja :)

Skrevet

gikk like fort begge gangene, første måned. men var forberedt på prøving i flere måneder begge gangene...

Skrevet

Første: 1 pp

Andre: 4 pp

Kanskje tilfeldig, kanskje ikke.

Skrevet

Første: ikke planlagt

Andre: 13pp

Tok sin tid ja.

Skrevet

1 mann husker jeg ikke, kan ha seg at grunnen er at han blir 7år:)

men andre mann ble jeg gravid på 1 pp,

med tredje som er i magen var det på 2 pp

Skrevet

Førstemann tok det 1/2 år, og nå med nr.2 med en gang. MEN jeg tror alt har å si på om du bruker p-piller før dere begynner å prøve. Nå sist sluttet jeg på p-piller i desember og begynte ikke prøve å bli gravid igjen før i juni, og da var det på første forsøk gikk. Med førstemann begynte vi å prøve med en gang jeg sluttet på p-pillen. Jeg tror alt har å si på hvor lang tid kroppen bruker på å få p-pillen ut av kroppen.!

Dersom du ikke har brukt p-pille har jeg ingen teori..

Skrevet

nr 1 - ikke planlagt.

nr 2 - ikke planlagt (ble gravid på pilla)

Når mini er ute så skal jeg sette inn spiral. :)

Skrevet

Gravid på første forsøk med nr 1, på forsøk 2/3 med nr 2 - mistet da i uke 8 og ble gravid på 2. forsøk med nr 3.

Skrevet

Med første mann tok det 6 måneder. Med nummer to gikk det på første, og nummer tre satt etter tre måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...