Gå til innhold

Dere som er gravid med nr 2 eller 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid brukte dere på å bli gravide?Gikk det fortere enn med første mann?

Takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

førstemann gik det 3mnd fra p - pilleslutt.

andre mann gikk det på første pp

denne gangen ble jeg gravid før jeg hadde bestemt meg for om vi ville ha flere.

blir nok lett gravid jeg! og er veldig glad for det.

Skrevet

Jeg blir også veldig fort gravid. Nr 1 på p-pillen, men innrømmer at jeg glemte de en gang iblant.

Nr 2 på første pp :)

Gjest Mylian&A.V+29.10.2009
Skrevet

Teller jeg som er gravid med nummer to, tre og fire? ;-)

Vi brukte lang tid på å lage det som vi trodde skulle bli nummer to.. Brukte ikke prev i det hele tatt men har ikke prøvd aktivt så lenge. Brukte pergotime og på fjerde pergotimekur gikk det!

Skrevet

Første mann satt ei eller to uker ette p-pilleslutt. Nr to satt på første forsøk, og tredjemann var plutselig på vei her og... :-)

Er veldig glad for at jeg tydeligvis blir veldig lett gravid. Hadde vært utrolig kjipt å vært nødt til å forsøke lenge før det hadde blitt noe.

Skrevet

Ja, det gikk fortere med nr. 2.

Gikk 9 pp fra p-pilleslutt med førstemann og full klaff på første forsøk med nr. 2. Gikk på mini-piller mellom de to graviditetene og tror kanskje selv at det var derfor det gikk raskere med nr. 2. Hadde 10 år på p-piller før førstemann.

Skrevet

med alle våre 3 gikk det på andre forsøk!

Skrevet

Gikk fortere med nr to til oss også. Brukte ca 15 mnd på førstemann og 4 mnd på andremann/dame;-)

Skrevet

Vi ble gravide samme mnd som jeg sluttet med pillen med førstemann. Nr to brukte vi to pp på, og nr tre satt når vi ikke prøvde.

Så her blir vi vel også fort gravide, ser det ut som... Men vi er jo bare glade for det lille arbeidsuhellet vårt da. Men så mye for sikre perioder ja... :D

Skrevet

førstemann 2 år iherdig prøving. sluttet med pillen enda et år før det. hadde ubeskyttet sex i 2 år med mannen da vi ennå var ung og dum også. men ble ikke gravid da heller. brukte p piller i noen år mellom der.

tok 13 mnd fra fødsel til jeg ble gravid igjen. ammet i 7 mnd, om det skulle ha noen betydning. denne gangen tok det 4 mnd fra fødsel:) mens jeg fullammet. så her fikk vi plutselig fart på sakene:)

litt rart da - for litt over tre pr siden trodde vi at vi ville forbli barnløs, og begynte å tenke på adopsjon, og nå tre år etter venter vi nr 3. helt utrolig syns vi da:)

Skrevet

Ble gravid 2 mnd med begge de to første. Nå trendje gang ble jeg gravid første mnd:)

Skrevet

Hei!

Ble gravid på 1 pp med begge 2!

Men det har jeg fått med meg hører sjeldenheten til!

Skrevet

1 pp på begge to her også!

Skrevet

1. gang 6 mnd etter p-pilleslutt

2. gang 4 mnd men det endte i spontan abort i uke 8

3. gang 8 mnd, så langt er jeg kommet tili uke 8.....

Skrevet

Første prøvde vi ikke på, han bare plutselig var der! :)

Andre fikk vi så vidt begynt å prøve på (hadde vel mensen én gang), men den spiren satte seg ikke.

Tredje (etter aborten) satt etter én mens :)

Skrevet

1.mann: p-pille barn:)

2. mann gikk ikke på prevensjon etter fødselen, fikk mensen igjen 5 mnd etter fødsel og ble gravid på første eggløsning etter det:)

Skrevet

førstemann satt med en gang etter p-pilleslutt, rakk ikke få igjen mensen...

Nå så mistet jeg i SA i august, også det første pp etter p-pilleslutt, og etter det gikk det 6mnd før frøet satt :-)

Skrevet

Første mann ble jeg gravid med etter 7 mnd uten pillen, da var jeg 24 år. Den andre gikk det vesentlig lenger med, da tok det 2,5 år og utredning og pergo kur samt masse el testing osv. Nå er jeg gravid med nr to i uke 31 og er nå nettopp blitt 29 år.

Skrevet

1 gang - gravid på 1pp - endte i sa

2. gang - gravid på 5pp

3. gang - gravid på 2pp

4. gang - gravid på 1 pp

Andre gangen tror jeg at kroppen trengte litt tid på å komme seg etter SAen, eller at vi kjørte på litt for tidlig, ble lei, og derfor bommet på el. Uansett, blir generelt fort gravid...

Skrevet

Like lang tid med begge to.. 2 mnder.

Skrevet

1.mann 1.pp

2.mann 2.pp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...