Sørland-snuppa Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 da er helgen snart over. igjenn.... blir spenndene og se hva den kommende uka vil bringe.... noen som har noe spesielle planer til uka da?
Monajenten Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Skal på foreldreskole i morgen...datteren min begynner på skole til høsten, og i morgen er første møte skolen. Blir spennende, jeg både gleder meg og gruer meg. Utover det har jeg ikke store planer, annet enn å gå på skolen og jobbe med oppgaven.
Sørland-snuppa Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2009 så spennende :-) vet akkurat hvordan du har det. jeg var gjennom det for to år siden med dattra mi. hun skal opp i 3 klasse til høsten, helt sykt og fort det har gått, følte just hun begynte på skolen. du skal se hvor stor hun plutselig blir etter ett par mnd når du endelig er blit vant til og se den lillle jenta bak den STORE sekken, hehe.. ser du er bare to år yngre en meg. jeg husker jeg følte meg veldig dum der jeg satt. alle var så mye eldre en meg og jeg følte meg som en liten unge selv nesten i forhold. følte at andre foreldre så på meg sån ivertfall. nå er jeg blitt kjent med mange av de da, så det går helt fint nå, men føler enda at jeg har en del øyer i nakken fordi jeg er så ung i forhold til de aller fleste andre foreldrene. nå har jeg fått en lite gutt til i tilegg som blir to år i mai. en gang når jeg skulle hente jenta mi på sfo (hun pleier og gå selv bort til jobben min når hun er ferdig, jobber rett vedsiden av) så spurte sfo lederen om det var storesøster som skulle hente hun i dag. hehe. hun ble veldig flau når hun kjønte jeg var mammaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå