Gå til innhold

Alkohol?


Itsrejk

Anbefalte innlegg

I går kveld smakte jeg for første gang siden før graviditeten på rødvin! :) Ble bare et halvt glass, for da kjente jeg faktisk virkningen..hehe... Selv om jeg ikke skulle amme på en god del timer (småtten spiser veldig sjelden mellom "kveldsmat" og sju om morgenen, og jeg hadde melk i fryseren som back up) følte jeg det ubehagelig å merke alkoholen når jeg har ansvar for ham.

 

Men du, hvor godt det var å smake rødvin igjen! :D

 

Hvilket forhold til alkohol har dere andre som har januarbabyer?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal ut neste helg å ta meg et glass.. kjenner jeg er usikker på om jeg skal drikke i det hele tatt.. er jo godt å bare komme seg ut. en må jo ikke drikke heller..

 

lillemor tar flaske så det er ikke noe problem heller..

 

hun er bare 10 uker (11 uker da jeg skal ut) så jeg syns jo hun er skrekkelig liten enda.. å jeg tenker liksom at jeg ikke kan sove sammen med henne eller holde i ho når jeg kommer hjem.. det er himla trist.. men pappan er jo der..

 

vi er jo tross alt to stk. jeg er ikke noe mer foreldre til henne enn det han er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute på fest da knuppen var nøyaktig 1 mnd. Hefta meg ikke et sekund. Pappan var hjemme. Pappan var på fest når knuppen var to dager gammel, da var jeg hjemme.

 

Jeg har et veldig avslappet forhold til alkohol, og tar meg et glass selv om ungene er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok meg et glass vin på fredag, det var utrolig godt. Må si jeg merket det ganske så gode :) litt surrete ble jeg. Var ikke særlig bekymret, for han spiser ikke så mye mellom 20 og 8 og jeg har melk i frysen sånn i tilfelle.

 

Det var godt med en skikkelig voksenkveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig drakk jeg en cider og en rusbrus nå på lørdagen, og det gikk fint :) Hun tar flaske, så jeg venta også 12 timer før jeg amma henne neste gang.. Kjente ikke virkningen i det hele tatt. noe som jeg hadde forventet, da det nesten er et år siden siste fyllekule og jeg tåler lite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i bryllup forrige helg, uten mini, og da drakk jeg både øl og vin. Og du verden så godt det smakte! Mini var hos mormoren sin på overnatting for første gang, og selv om jeg syntes det var litt skummelt så gikk det helt fint! Tror kanskje alkoholen hjalp meg å slappe litt av også, hehe... Så fikk vi sovet en hel natt gjennom, og jeg var frisk og uthvilt da jeg hentet gutten min dagen etterpå. Gikk mer enn 12 timer før jeg ammet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...