Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jo kjøpe inn håndklær og kluter og alt sånn, men på babyshop er der det så dyrt. Tror Ikea har billige håndklær, men noen idè på kluter og sånne ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en pakke med billige kluter på ikea.. på barneavd.

Skrevet

sparkjøp og princess har en del, se i barneavd ;)

Skrevet

Sparkjøp er super på sånt:) Billige pakker med gasskluter,og du kan kjøpe enkeltvis til 5kr stk

Der har de og flanellsbleier som er myke å super til å tørke babyen etter et bad,eller stompen etter vask.

Gass bleier til gulp:)

Billig og bra:)

Skrevet

Synes IKEA sine er for "grove" til helt nyfødte, jeg sverger til sånne gaskluter med rosa, blå eller gul kant rundt - Barnas Hus har 20 kluter til 100 kr, det er et kupp :-)

De er kjempemyke og gode, brukte disse til førstemann og har kjøpt en ny ladning nå. Har gule kluter til ansikt og blå til rompevask. Kjempekjekt å skille sånn synes jeg :-)

Skrevet

har kjøpt inn kluter/spyfiller og vaskekluter på spar kjøp

Skrevet

mener det var princess jeg kjøpte noen små frote kluter billig, og tror også de har gasskluter.

Kid fikk jeg noen billige håndklær med hette.

Skrevet

supert, tusen takk for masse gode svar. Da er det vel bare å shoppe inn kluter:-)

Skrevet

jeg kjøpte på spar kjøp der var det 19,50- for en pakke med 6 vaskekluter i. ikke serlig dyrt ogdet er de samme som er over alt med gul, rosa eller lyseblå sykant på.

kjøpte gulpekluter/gasskluter der også husker ike prisen. men ikke så dyrt det heller.

store frottesmekker som man trenger når de begynner åspise koster vist bare 10 kr på prinscess nå. om man ikke vil vente da det er en studn til.

Skrevet

JYSK... Store fine gulpekluter i rosa, blå eller hvite til en billig penge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...