Gå til innhold

Inspirert av Babyshower innlegget.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med begravelser. I stede for blomster kan du sette inn penger på kontonr. 13736496734 Blir litt kaldt. Og kanskje ennå mere betenkelig. I stede for blomster ønskes penger til barnasutdannelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men dette er jo frivillig og går til en god sakt....og ALLE kjøper jo blomster hvis de går i en begravelse for da er det jo en som har stått deg nær.....

Så hvorfor ikke sette 200-300 inn på kreftforeningen sin konto istedet f.eks.

Barnasutdannelse.....ehm.......tja.....har ikke vært bori den, men hvis det er små barn og en blir alene så er vel det forsåvidt greit......da bør kontoen være spærret til barnet er 18 år!

Skrevet

Tja, frivillig og ikke frivillig. De etterlatte får jo vite hvem som har gitt og hvem som ikke har gitt. Og hvem vil da være kjip og ikke gi?

Skrevet

Det spørs helt på situvasjon egentlig.. Hvis mor, far eller begge har gått bort syns jeg det er en mye bedre ting å gi noe utdanningspenger til barna, enn å kjøpe noen blomster som visner bort uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...