Gå til innhold

Brunlig uflod..


Guttemamma og spire ♥ ♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 10+2. Var på tidlig ul i uke 7+4 og fikk da se et bankende hjerte. I de siste ukene har jeg hatt bittelitt brunlig uflod.. og merker at jeg blir kjempebekymret av det. Er det flere som opplever det samme? Er jo redd for at jeg har mistet, men har ikke hatt noen andre symptomer. Vil fastlegen min kunne finne babyens hjertelyd ved kontroll i uke 12? Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde i 8 uker, er i 12 uke nå. Sluttet å blø for to uker siden. Har vært jevnlig på ul, og alt ser bra ut.

Mange blør i svangerskapet, så dette går sikkert bra:)

Skrevet

Artica: blødde du frisk blod i 8 uker eller brunt? Jeg har nemlig blødd brunt gammelt blod i over 3 uker nå. Har vært på ul og sett at alt er ok, men er så veldig bekymret..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...