Poteto Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 fortell litt billigt å handle, spise å bu der??
Gjest -<<- Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Råbillig, men mye vond mat (jeg er ingen fan av det ungarnske kjøkken, so to speak). Fin by, med absurde innslag av kommunistarkitektur. Nyttig å kunne tysk. Alle bør bade på Gellert og spise konditorikake i løpet av en visitt til Budapest.
Poteto Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2009 tusen takk for svar når på året var du/dere der?
Matildesnusk + lille ups Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Vi var der i mai, og det var varmt og godt i været. Jeg syntes heller ikke den ungarske maten var så kjempegod, så vi spiste stort sett andre ting. Det finnes masser av restauranter der, så det var ikke vanskelig å finne noe godt å spise. Både mat og drikke var billig! Shoppa ikke noe særlig, så akkurat det vet jeg ikke noe om. Veldig veldig fin by! :-)
Poteto Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2009 Takk for svar MammaOgMatilde. noen som vet om det er billigt å handle kler? å om det er fine dame og barnekler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå