molly83 Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Synes magen har blitt mindre,idag og igår. Jeg er 11 uker og synes formen har vært bedre de to siste dagen og.Er så redd for MA. Hadde SA i oktober,så har bestilt ultralyd om 10 dager,men er så lenge til!Flere som har opplevd at magen har blitt mindre rundt denne tiden? Og at symptomene har blitt mindre??
Sjarmi Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Hei! Jeg er i uke 10 og har hatt magesmerter og vært kvalm en stund, men nå har alle mine symptomer gitt seg også!! Blir litt stresset av det merker jeg. Føler også at magen ikke er så hard som den har vært....også blir man litt gal i hodet av å lese om alle som mister her inne! Men vi hadde vel merket det om forsteret var dødt?? Har lest at mange her inne har gått i en uke og to med dødt foster i magen! Jeg har tenkt myyye på det de siste dagene!!
Nory Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Jeg er i slutten av uke 9 og føler at kvalmen dabber litt av. Den er der fremdeles, men ikke så ille som forrige uke. Har ellers alle symptomer. Og magen-.....vanskelig å si. Nok det samme.
molly83 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2009 Er nettopp det, at man ikke trenger å merke at det er dødt om det er MA!!
Bare blåbær Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Jeg er helt fersk på dette, men jeg har lest flere ganger at magen blir mindre i slutten av 1.tri. For den magen vi har nå, er jo luft mage. Vi er jo oppblåst pga alt som skjer der inne. Tarmene går treigere, slik at kroppen vår får til å suge opp mere næringsstoffer enn den vanligvis gjør. Men på slutten av 1. tri bruker dette å bedre seg. Oppblåstheten forsvinner og magen blir flat igjen til den ordentlige magen kommer:) Jeg blir også smågal til tider av angst for SA,MA osv... men har trappet veldig ned på å lese i 1.tri, nettopp pga at jeg blir engstelig. Og det vil jeg ikke være, jeg vil være lykkelig og glad for den lille i magen min:) Husk, det er ikke såååå vanlig med sa,ma.. Det er her inne det har blitt helt vanlig. Så pust ut, tror det er helt vanlig at magen blir mindre når du har kommet så langt som du:) Kos deg videre!!!
Sjarmi Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Det var godt å høre Babybell:-) Er nok lurt å ikke lese så mye av det på 1 trimester ja....for det setter virkelig igang mye oppi hodet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå