Masaili <3 Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 3 favoritter, alle er litt søte og friske. Jadore fra Dior Envy Me fra Gucci Light Blue fra D&G Det er de jeg bruker mest for tiden:) Det er dyre parfymer, men kjøper på nettet eller får mannen til å kjøpe med seg når han er i utlandet på jobbreiser:)
Monajenten Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Gucci - Envy me Armani night (?) DKNY - Summer De lukter godt:-P Jeg er ikke noe glad i søte parfymer, alle disse er ganske friske (armanien er vel den søteste tror jeg.)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 jeg bruker davidoff echo- den er ganske søt elizabeth arden after five- den er litt tyngre igjen, med en herlig duft. den bruker jeg mest på kveldstid. og puma i'm going- søt den også
♥ma-lo♥ Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2009 Gucci Envy me Den har litt bringebær over seg, ganske frisk!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Jeg liker friske parfymer som lukter frukt=) Bruker: Escada - Moon sparkle DKNY - Summer Clinique happy På kvelden/fest osv bruker jeg DKNY Red delicious.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 Og så bruker jeg DKNY - In2u (2go) innimellom, siden mannen elsker den=) Den er litt tyngre da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå