Gå til innhold

Hvilken parfyme bruker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 favoritter, alle er litt søte og friske.

 

Jadore fra Dior

Envy Me fra Gucci

Light Blue fra D&G

 

Det er de jeg bruker mest for tiden:)

Det er dyre parfymer, men kjøper på nettet eller får mannen til å kjøpe med seg når han er i utlandet på jobbreiser:)

Skrevet

Gucci - Envy me

Armani night (?)

DKNY - Summer

 

De lukter godt:-P

Jeg er ikke noe glad i søte parfymer, alle disse er ganske friske (armanien er vel den søteste tror jeg.)

Skrevet

jeg bruker davidoff echo- den er ganske søt

elizabeth arden after five- den er litt tyngre igjen, med en herlig duft. den bruker jeg mest på kveldstid.

og puma i'm going- søt den også

Skrevet

Gucci Envy me

Den har litt bringebær over seg, ganske frisk!

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jeg liker friske parfymer som lukter frukt=)

 

Bruker:

Escada - Moon sparkle

DKNY - Summer

Clinique happy

 

På kvelden/fest osv bruker jeg DKNY Red delicious.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Og så bruker jeg DKNY - In2u (2go) innimellom, siden mannen elsker den=) Den er litt tyngre da...

Skrevet

Jeg bruker

 

D&G the one

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...