Gå til innhold

Noen som har litt peiling på BH'er her ? Et lite BH-problem=)

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Problemet er at puppene liksom faller ut av cup'en, som om cup'en er for smal... Altså, den sklir ut på sidene og deler puppene i to, hvis dere skjønner...

Hvor ligger problemet da? Har prøvd større og mindre størrelser, men problemet er der uansett. Kanskje jeg har unormalt breie pupper? Hehe... De går mer utover og nedover enn fremover for å si det sånn...=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å få hjelp på en undertøysbutikk. Som har litt peiling.

Skrevet

mine pupper er heller ikke så glad i å holde seg på plass i bh'ene. he he.. men kjøpte noen på sparkjøp til 79kr el noe rundt der. og de holder faktisk alt på plass der det skal være. til den prisen går det jo an å teste.

Skrevet

Ja, jeg skulle det - har bare ikke kommet meg så langt enda...=P hater å kjøpe undertøy, men nå er det sårt tiltrengt. Blir som oftest til at jeg prøver noen på lindex, og drar med meg den første og beste...=P men jeg får vel dra meg inn til byen og få gjort dette skikkelig.=)

Skrevet

Høres ut som bh'ene du har, har stropper som er ganske langt ute på skuldrene, kan det stemme? Da kan ihvertfall det der skje.

Jeg har f.eks en bikini som kan brukes med stroppene vanlig men også halterneck. Jeg kan ikke gå med den vanlig av samme grunn som du nevner, men når jeg har den halterneck går stroppene innover bak sant, og dermed går cupene innover også, hehe;-)

Men ta deg en tur på undertøysforretning og få hjelp der. Anbefaler LaSenza (Galleriet), Netty (Kløverhuset) og Change (Xhibition). Utrolig hyggelige og hjelpsomme mennesker som jobber på alle tre stedene.

Skrevet

Ja, det gjør de absolutt. Har et stort problem med at stroppene sklir ut på sidene også, uansett hvor mye jeg strammer...

Venninna mi jobber på change, så jeg får ta turen der. Litt greiere å få hjelp av en jeg kjenner=)

Skrevet

De har ofte litt peiling på lindex også, det kan hvertfall være verdt et forsøk. Jeg har fått bedre hjelp der enn på undertøysforretningen her jeg bor.

Skrevet

De har ikke str min på Lindex, så da er det begrenset hvilken hjelp man får;-) Såå det kommer altså an på størrelsen om Lindex er bra:-)

Skrevet

Ja, de har aaaldri størrelsene mine noen steder heller, bruker 85 D/DD. Skjønner ikke at de ikke skal ha det inne, det er da ganske vanlig str???

Skrevet

Det er en del butikker som stopper på C-cup...Og H&M tror jo at hele verden bruker 75B hehe;-)

Jeg liker egentlig å gå på undertøysforretninger uansett da, selv om det koster litt mer (LaSenza er forresten veldig bra på pris også!!) for det er mye bedre kvalitet på undertøyet enn det fra f.eks. H&M.

Skrevet

Skjønner at de man ikke får noe god hjelp når de ikke har riktig størrelse:-) Men sauen sa hun hadde prøvd på Lindex og bare tatt den første og beste.

Rart du ikke får tak i 85D/DD der, jeg kjøpte flere i 80D/DD når jeg var gravid og hadde store pupper. Nå har jeg krympet ned igjen til 75D, så nå kan jeg handle hvor jeg vil:-)

Skrevet

Får du tak i 75D overalt altså? Trodde det også var sånn finner-ingen-steder-størrelse:-)

Skrevet

Hehe, det er sikkert bare dårlig flaks...=P finner som regel et par stykker, men de fine har de bare i andre størrelser...=P

Gjest Mylian&A.V+29.10.2009
Skrevet

Jeg har tilogmed funnet F på lindex jeg da.. som er NESTEN passe til meg hvis jeg vil ha dobbelpupp.. det vil jeg ikke så jeg kjøper bh'er fra Mary-Jo. Litt dyrere, men faen så digg.

Skrevet

Har bommet når jeg har skrevet, mente 75B, sånn er det når man ikke leser gjennom det man har skrevet:-) For 75B finner man overalt, hvis ikke det er utsolgt.

Skrevet

Jeg har også veldig breie pupper. Har fått hjelp til å finne min størrelse. Men kunne allikevel ikke bruke vatterte bh'er med lav skæring, puppene delte seg og ble doble. Men det viste seg etter god hjelp på en undertøysbutikk, at i vatterte bh'er måtte jeg opp3 størrelser i cup'en. Plutselig så satt den bra!

Skrevet

Før syntes jeg også at det å finne riktig BH var veldig vanskelig. Tror det er litt sånn at et merke er bra for noen pupper, andre ikke. Personlig er jeg veldig fornøyd med merke MarieJo, men det er ganske dyrt da. Og når jeg er så fornøyd kan jeg ikke ha noe annet:-) Men synes de holder seg fint lenge selv om jeg vasker de i maskin. Jeg har ganske små pupper da, men ville definitivt dratt til en skikkelig undertøysbutikk. De som står i kjedebutikkene kan ofte fint lite om klær (finnes selvsagt mange unntak):-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...