BarnNr.4 :) Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Har ei datter på akkuratt 1 år, og er nå gravid med nr 3. Har ei på 4 år også men tenkte siden det blir ikke større mellomrom enn 18 mnd mellom dem, så lurte jeg på å kjøpe tvillingvogn. Andre som har gjort det?? Å hva vogn anbefaler dere:)??
Molait Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Easywalker synes jeg virker veldig ok. Kan du ha bag på ene siden og sportsdel på andre. Kan også feste bilsetet rett på, noe jeg synes er supert. http://www.easywalker.nl/noo/duowalker.html (vent litt, bildene endrer seg...) Phil&Teds søskenvogn virker veldig popp. Den tar mindre plass. Er jo egentlig en enkeltvogn som du fester et sete til eldste under. Kanskje greit da din eldste kommer til å ville gå en del selv fremover, men skal hun sitte mye i vogna synes jeg det virker litt stusselig å sitte der nede jeg da. http://www.barebabies.com/philteds.html Finnes mange fler men et par forslag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå