Snart mamma til 3 <3 Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Det varierer veldig fra person til person, så er nok ikke noe "fasit-svar" på dette her tror jeg. Men for min del.....da jeg var gravid med min første kjente jeg første tegn til liv i uke 22. Nå er jeg gravid med. nr. 2 og denne gangen kjente jeg det i uke 18:)
Gjest Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Husker ikke helt med første mann, men nå kjente jeg det ordentlig i uke 21! Da ble det skikkelig liv her inne altså ;o) Kjente noe antydning før, men det var i uke 21 var det ikke tvil lenger! Lykke til!
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Babyen er så ltien før uke 28 at man sier at man ikke må kjenne liv før den tid..sier seg selv hvis babyen er så liten at sparkene ikke trenger gjenom liksom...så d man evt kjenner før uke 28 er vel mer små dult enn skikkelig sterke spark. Jeg kjente disse små dultene i uke 15 og de ble slik til uke 20..så begynte jeg å kjenne litt mer..nå i uke 27 er sparkene mye kraftigere...får meg vel en kjyling snart
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Jeg kjenner små dult, begynte å kjenne det i uke 17..... Gleder meg til sparkene blir mer tydlige.....:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå