Gå til innhold

Tøysetipp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det?

Er feberen fortsatt like høy som promillen på en god cognac?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he

Promillen på en god cognac.

Jo, du og du feberen har sunket og er stabil. LER, ankom legevakten med 41.3 i feber og da så jeg jaggu sola og 17.maitoget på samme tid. Så det er helt ok by me at feberen ikke overskrider de 40.

Men, hvordan står det til med din lille blomst?

Skrevet

Stabil feber er bedre enn fantasier om Lizzzbeth og campingvogn.

Flisa ligger her og lurer på hvor hun er, jeg lurer faktisk på hva hun fantaserer om i sin snart 5 år gamle kropp.

Feberen hennes er litt lavere enn en flaske Cointreau så da er hu n faktisk på bedringens vei. Tror jeg....

Men at det er slitsomt med sykdom skal ingen få ta fra meg. Lurer faktisk på om noen har lagt en forbannelse over oss - de helgene hvor mannen har jobb så blir hun jaggu meg syk! Tenkte jeg skulle sjekke med sjefen til mannen om vi kan få en stand- in-pappa de helgene det gjelder. Til glede for mor og barn:o)

Nå skinner solen også... mens jeg sitter inne med syk unge på sofaen:o/

God bedring...

Skrevet

Stand-in pappa var ikke så rent lite uhøffent. Jeg vil ikke kalle det å gape over for mye. En sånn potet-pappa som kan brukes til alt? Ja, da tenker jeg på forefallende husarbeid, barnestell, matlaging og- en som kan massere mammas trøtte føtter. En Joshua Jackson look - alike perhaps?

Mens jeg er i gang kunne jeg godt tenke meg en som kunne ristet litt i puten min og laget peppermynthe-te til meg. Hun kan forresten være litt allraight å se på også:-p

Men, atte det var..

Det ER slitsomt med syke barn. Og det er klart at det faller på de dagene far ikke er hjemme. Et klapp på skulderen til en sliten mor. God bedring til blomsten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...