Gå til innhold

spm til dere som har morkaken forran..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på en liten visitt fra 2.trimester.

Når kjente dere TYDELIGE spark og bevegelser? :)

Mener jeg kjenner noe, men venter på å kjenne det skikkelig, så jeg er helt sikker :)

Er 19+0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjent spark "inni" magen fra uke 15 ca. (Men jeg er 3 gangs)

Utvendig, måtte jeg nok vente til ca. uke 23-24 før mannen min kunne kjenne noe...

Skrevet

jeg er 1 gangs.

Skrevet

Hei! JEg er førstegangs og visste ikke helt hva jeg skulle kjenne etter, på ultralyd sa de at morkaka lå forran og den tar jo da av for sparkene. Begynte å bli utålmodig, da de fleste av mine venninner sa at de hadde begynt å kjenne spark i uke16, mens jeg ikke kjente noe. Mitt første spark kjente jeg først i uke 21, så det tok sin tid, men etter det har jeg kjent spark hver eneste dag, så det kom sent, men godt! Har lest at jhvis morkaka sitter foran så er det helt normalt å kjenne spark senere, men før uke 22 bør man ha kjent det. Så du har god tid ennå;)

helt sikkert ikke noe å uroe seg for. Nå ser jeg det bare som en fordel, da morkaka fremdeles fungerer som en støtpute for de harde sparkene, slik at jeg kan sove godt om natta fremdeles i motsetning til mine venninner som klager over manglene søvn pga harde spark;=)

Skrevet

kjente det ikke ordentlig før uke 21-22.

Skrevet

Med førstemann kjente jeg ikke spark hverken inni eller utenpå før uke 24. (morkaken bak)

Denne gangen tydelige spark både inni og utenpå fra uke 19/20. (morkaken foran).

Skrevet

tusen takk for svar damer :)

Skrevet

Uke 23. Førstegangs :)

Skrevet

I slutten av uke 18. Pappaen kunne kjenne det i uke 21. Er førstegangs!

Skrevet

kjente tydelige spark rundt uke 20,og utenpå uken etter! hadde kjent noe jeg trodde kunne være snuppa et par ganger fra uke 17 ca,men det var sjeldent og veldig svakt,så turte ikke tro det var det! hehe

Skrevet

Kjeente boblende sparkebevegelser fra uke 17 ca, men fra uke 23/24 kjente jeg gode, ordentlige spark. Var rundt da far også kunne kjenne. Førstegangs:)

Skrevet

Er førstegangs, og mener jeg kjente små spark ca uke 15-16.

Skrevet

Førstegangs med morkaken foran. Jeg kjente første på slutten av uke 19, men var veldig usikker på om det var det det var. Fra uke 21 kjente jeg jevnlig og var sikker på hva det var.

Skrevet

Jeg er andre gangs med morkake foran.

Kjente det TYDELIG i uke 20.

med 1 mann hadde jeg morkaken på siden og kjente bevegelse 18 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...