Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt ringte min kjære og var rimelig bedugget. Han schnøvlet frem at han kom til å ligge over på festen. Jeg ble en anelse irritert siden han hadde lovet på tro å ære å komme hjem siden vi får besøk i dag formiddag.

Så det ble en liten diskusjon, som er forøvrig umulig når motparten har drukket en halvflaske på to timer.

Så jeg la meg, med utelys av (ingen som skulle komme hjem), sikkerhetslenken på (altfor mange raringer der ute i verden) og med mobilen skrudd av (hater å bli vekket på natten. særlig når den som ringer mest sansynligvis er full og schier at han eeeeelsssschhhhker meg).

Våknet halv fem i natt av en helt sær lyd. Haha, han hadde komme hjem. Ikke fått åpnet døren. Turde ikke banke på ruta eller ringe på. Han hadde snublet seg ut i garasjen og hentet drillen og holdt på å skru av sikkerhetslenka (er veldig nysgjerrig på hvordan han fikk det til).

Oh når jeg logget meg på facebook, så jeg han hadde skrevet på statusen sin at han måtte bryte seg inn i sitt eget hjem... moahahahaha. Jeg skrev tilbake at han fikk pent skru den opp når han våkner! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Den var dagens! Flirer meg skakk her!

Skrevet

Haha, ikke sant? Holdt på å flire meg i hjel i natt da jeg våknet og all irritasjon forsvant som dugg for solen. Og særlig da jeg leste på fb i morgest! Hehe, stakkars fornærma mannen. Han kunne bare ha pekket på soveromsvinduet... det er jo i første etasje. Hihi;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...