Gå til innhold

spm til dere andre med morkaken forran..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjente dere TYDELIGE spark og bevegelser? :)

Mener jeg kjenner noe, men venter på å kjenne det skikkelig, så jeg er helt sikker :)

Er 19+0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente de første tydlige bevegelser i uke 20. I uke 19 noe jeg trodde kunne være den lille, men var usikker hver gang. Er førstegangs. Gled deg, det er så deilig med daglige tilbakemeldinger fra mageboeren:-D

Skrevet

flere?

Skrevet

Jeg er i uke 20, og kjenner ikke mye spark (i alle fall ingenting der morkaka er). Men jeg kjenner av og til tydelige spark på sidene av magen. Jeg kjenner også en del bevegelse i magen, kan jo være spark i morkaka.

Skrevet

Er i uke 27 og kjenner først kraftigere spark nå siste to ukene.

Skrevet

i uke 20, er i uke 25 nå og man kan se det på magen når hun sparker:)

Skrevet

Kjente daglig bevegelse i uke 19. Nå er jeg i uke 22 og han sparker nå også så jeg (og mannen min) kjennner det utenpå magen, men bare på sidene og ikke midt foran. Kjempe stas med liv :-) Lykke til og kos deg!

Skrevet

kjente tydelig i begynnelsen uke 21 (20+0)

Skrevet

jeg er også 19+0 i dag og lurer på det samme. Er 3.gangs og regnet med å kjenne liv tidlig denne gangen. da jeg fikk bekreftet at morkaken ligger foran roet det meg litt, men nå synes jeg nok at jeg kan få begynne å kjenne litt snart.... Har også kjent noe som kan være spark, men er liksom ikke helt sikker.

Skrevet

Jeg er førstegangs og tvillinggravid. Morkakene ligger foran hos begge. Kjente svake tegn til liv da jeg var 18 uker, men var da usikker om det var babyene jeg kjente. Nå kjenner jeg daglig liv og mye mer tydelig :-) Er 22 uker nå.

Skrevet

Gitte:) :

Morkakene? Har ikke du oxo bare en da? Eller ar den delt seg? Trodde tvillinger delte morkaken jeg hehe

Skrevet

Jeg kjente spark ca i uke 23... Tok lang tid.. Kjente jo bevegelser fra ca uke 21 men ikke spark..Fikk vite av jordmor på ordinær ul i uke 18 at det kunne ta tid pga at morkaken ligger forann.. Nåer jeg i uke 26 og kjenner masse liv.. Også jeg kjenner bare på sidene =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...