Bilba og gutta :) Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 11 dager til termin i dag, og i natt fikk jeg rier. Var ca 8 min mellomrom og varte i ca 30 sek. Tok skikkelig tak i korsryggen og magen og minner veldig om riene i startfasen av forrige fødsel. Hadde også skikkelig diare i går, noe jeg ALDRI har ellers. Trodde det var noe på gang, men nå er det bare vanlige kynnere igjen. Noen andre som har hatt det sånn og at det har tatt seg opp igjen fort? Tenkte jeg skulle ut å gå tur og leke litt i snøen med 2 - åringen nå. Tror foresten slimproppen min driver og går også... forrige uke kom det nemlig masse tykt grønt slim - sist gang fødte jeg uka etter at dette slimet kom
heleneogde2gutta Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 hei bilba venter nr_2! dette er som å høre om meg selv i går.....la meg for å sove og dermed dabbet kynnerne/riene av. fikk mannen hjem, synes det var ekkelt å være alene hjemme med småen. slimproppen min har gått i flere omganger nå siden forrige onsdag og jeg lurer på hvor lenge man kan gå slik...sikkert en stund, nå har jeg ingen aktivtet, annet enn en aktiv baby... masse lykke til! (jeg har enda 13 dager til termin..)
Bilba og gutta :) Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2009 Lykke til du også, vilkan! Jeg vurderer å ringe jordmor nå (bor 1,5 time unna sykehuset, men er jordmorvakt her) Tror nemlig jeg kan lekke litt fostervann.... er fuktig i tusa hele tida, selv om jeg skifter. Det er ikke urin, for det kan renne ut litt like etter at blæra er tømt. Kan være tynn utflod, men... hmmm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå